معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه با تداوم برگزاری کلاس‌ها به شکل مجازی برای ۱۰ هزار دانشجوی آن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 10 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،رضا ابراهیم پوریان  بااشاره به تداوم آموزش‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان در سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: از اواخر سال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، کلاس‌های درس این دانشگاه همانند سایر دانشگاه‌های کشور به شکل مجازی برگزار شد.

وی تصریح کرد: با ادامه دار شدن شیوع این بیماری، امسال هم تداوم آموزش‌های مجازی را در دستور کار قرار دادیم و از هفته گذشته بصورت غیر رسمی برگزاری کلاس‌ها را به شکل مجازی شروع کردیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد استان کرمانشاه افزود: از امروز(19 مهر) هم کلاس‌های آموزشی این دانشگاه رسما و بصورت منظم برای 10 هزار دانشجوی مقاطع مختلف تحصیلی شروع شده است.

وی از بروزرسانی سامانه آموزشی این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید هم خبرداد و گفت: سامانه جدید این قابلیت را دارد که تمام فرآیندهای آموزشی یک دانشجو از انتخاب واحد گرفته تا اعلام نمره پایان ترم از سوی استاد بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام گیرد. همچنین براساس این سامانه حضور و غیاب دانشجو در کلاس های آموزشی هم بصورت خودکار صورت می‌گیرد.

ابراهیم پوریان در ادامه عنوان کرد: هرچند کلاس‌های دروس تئوری را به شکل آموزش مجازی شروع کرده‌ایم، اما کلاس‌های عملی را با کمی تاخیر برگزار می‌کنیم تا درباره نحوه برگزاری آنها تصمیم گیری شود.

وی اعلام کرد: از سوی سازمان مرکزی به واحدهای استانی ابلاغ شده که می‌توانند کلاس‌های عملی را به دو شیوه یکی از طریق سامانه به شکل مجازی و دیگر به شکل حضور سه تا پنج نفری دانشجویان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آزمایشگاه‌ها برگزار کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد استان کرمانشاه یادآورشد: باتوجه به اینکه در دانشگاه آزاد استان آزمایشگاه‌های بزرگی داریم، می‌توانیم کلاس‌های عملی را به شکل حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم، اما اجرای آن منوط به موافقت ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا است.

وی در ادامه درخصوص ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه و زمان شروع کلاس‌های آنها هم گفت: مجموعا حدود 3700 دانشجوی جدید برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه پیش ثبت نام را انجام داده‌اند، اما تاکنون لیست نهایی دانشجویان جدید الورود و زمان شروع کلاس هایشان به استان ابلاغ نشده است.

ابراهیم پوریان از افزوده شدن پنج رشته جدید به تعداد رشته‌های این دانشگاه در سال تحصیلی جدید هم خبر داد و اضافه کرد: دو رشته حقوق – حقوق ثبتی و ایمنی صنعتی و محیط کار در مقطع کارشناسی ناپیوسته و سه رشته مالی - گرایش مهندسی مالی، مدیریت بازرگانی - گرایش مدیریت بازاریابی و شهرسازی در مقطع دکتری رشته‌های جدیدی هستند که برای مهر امسال در آنها پذیرش دانشجو داشته‌ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار