فیلم‌های منتخب بخش رقابتی در چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از بخش‌های سی وسومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان معرفی شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 10 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هیأت انتخاب چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان، ۳۶ فیلم منتخب را از بین ۴۰۳ اثر رسیده برای رقابت در این دوره المپیاد و همچنین اسامی چهار فیلم و یک ایده را به‌ صورت میهمان در این دوره المپیاد معرفی کردند.
آمازون اثر پانیذ پورمهر از قزوین،‌ای کاش مدرسه ما… کاری از مهشاد سعادت ملکی از پردیس، قرمز زرد سبز اثر زهرا محمودی از مازندران، زمین فیلمی از سعید حسن‌پور از مازندران، طلب باران کاری از سمیرا عبادی‌فر از جغتای، شهر من فیلمی از رامتین بیگدلی از یاسوج، جادوی لنز به کارگردانی مریم رضایی از خمینی‌شهر، بدون شرح از ژیوار فرج‌زاده از صاحب از جمله آثار رسیده به بخش رقابت این دوره از این رویداد بین المللی است.
همچنین فیلم لامپ، رامین ترنج از یزد، قرنطینه، عارفه جعفری از میبد، آنلاین کاری از محدثه بزمی از بندرعباس، کرونا دم در خانه در کمین است اثر ریحانه تاتاری از گرگان، سه روک کاری از ژیوار فرج‌زاده از صاحب، کروناه فیلمی از محمدامین استیری از اسلامشهر، کاج اثر معصومه توتاخانه از بناب و خورشید را دیده‌ای اثر حنانه مرادیان از اصفهان از دیگر فیلم‌های پذیرفته شده بخش رقابت جشنواره ۳۳ کودک ونوجوان است.
همچنین در بخش میهمان المپیاد فیلمسازی، آثاری شامل در همین حوالی، مهدی جنگجو از برازجان، تولدت مبارک فیلمی از غزل فرهادی از شهرکرد، دست‌های بینا اثر فاطمه داودی از نجف آباد، قاب کاری از محمدطا‌ها منصورسمایی از شهریار پذیرفته شده است.
همچنین در ایده بخش میهمان المپیاد فیلمسازی فیلم مادرانه‌های من اثری از یاسین طیبی از آبادان انتخاب شده است.
«چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهرداری اصفهان و شبکه امید، همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت مجازی، از ۲۷ مهر تا ۱ آبان امسال برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار