مدیر حوزه های علمیه گفت: طرح امین در بین حدود سه هزار مدرسه اجرا می‌شود که امیدواریم ضمن حمایت از مبلغان این طرح، تعداد این مدارس نیز بیشتر شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 12 October 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله علیرضا اعرافی، یک شنبه شب در دیدار دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نسبت به مقوله تعلیم و تربیت در حوزه و دانشگاه کار کمی شده است گفت: آموزش و تربیت نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر نهادی است و حوزه‌های علمیه نیز به لحاظ فقهی، اجتهادی و فلسفی باید موضوع تعلیم و تربیت را بررسی کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به تدوین برنامه پنج ساله برای بهبود فعالیت‌های آموزشی در ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: اگر طرح آمایش در حوزه نتایج خوبی داشته باشد با توجه به کارکردهای زیادی بر اساس تفاهم نامه مشترک در این طرح گنجانده شده می‌تواند به بهبود مسائل آموزشی و تربیتی کمک کند.

وی افزود: پیرامون مسائل آموزشی، پژوهشی، ترویجی، تبلیغی با استفاده از تجارب کارشناسان حدود ۴۰ کارکرد تدوین شده است.

آیت الله اعرافی با اشاره به راه اندازی طرح مدارس امین در کشور گفت: از میان ۱۰۰ هزار مدرسه حدود سه هزار مدرسه این طرح اجرا می‌شود که امیدواریم ضمن حمایت از مبلغان طرح امین تعداد این مدارس نیز بیشتر شود.

وی افزود: مدیریت حوزه‌های علمیه در بحث توسعه مدارس امین و تقویت مدارس علوم و معارف اسلامی و همچنین حضور مبلغان قوی و توانمند در آموزش و پرورش آماده همکاری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار