مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: ۸۰ درصد دانش‌آموزان شهرستان‌های استان به شبکه شاد دسترسی دارند و امکان استفاده سایر دانش‌آموزان هم در آینده از این شبکه فراهم می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 12 October 2020

«محمد صیدلو» روز دوشنبه در حاشیه پویش ملی «لبخند رضایت» که در شهریار آغاز به کار کرد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شبکه شاد یک رسانه نوپا و نوجوان به شمار می‌رود که نظام آموزشی در حال تکمیل و رفع ایرادهای آن است.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان فاقد امکانات مورد نیاز و استفاده از شبکه شاد توسط مدیران مدارس شناسایی و از طریق جلب و جذب کمک‌های مردمی و خیران به این شبکه متصل می‌شوند.

وی عنوان کرد: کسانی که امکان دسترسی و استفاده از شبکه شاد را ندارند، می‌توانند محتوای درسی خود را از طریق گوشی، تلویزیون یا هر رسانه دیگری دریافت کنند.

وی ادامه داد: مدیران مدارس هم موظف و مکلف هستند تا با تعهد و استفاده از ظرفیت‌های پیرامون مدرسه، این افراد را شناسایی کنند تا هیچ دانش‌آموزی از چتر تعلیم و تربیت محروم نماند.

وی افزود: شبکه شاد یک رسانه بومی برای وزارت آموزش و پرورش محسوب می‌شود که نه تنها در دوران کرونا بلکه حتی در آینده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا «لبخند رضایت» پویش ملی است که با همکاری  وزارت آموزش ‌و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان کشور در تمامی استان‌ها و با هدف کمک به کاهش بخشی از مشکلات آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و افراد نیازمند اجرا می‌شود.

این پویش طی روز جاری با حضور «دکتر کاظمی» معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین بسیج مستضعفین و سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران و فرماندار و مسئولان شهرستان شهریار آغاز به کار کرد.  

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط‌کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار