«عبدالرضا چراغعلی» به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 13 October 2020

به گزارش تابناک استان تهران و به نقل از گزارش روز سه‌شنبه استانداری تهران، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران طی حکمی «عبدالرضا چراغعلی» را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران منصوب کرد.

«محمد تقی‌زاده» پیش از این معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران را بر عهده داشت و «عبدالرضا چراغعلی» نیز معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان را عهده‌دار بود. 

متن حکم استاندار برای وی به این شرح است:
 
با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و همچنین شناخت از توان علمی و مدیریتی شما، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران منصوب می‌نمایم.
 
امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی به منظور ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر ایجاد طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تخصیص یافته و به کارگیری شیوه‌های مناسب در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان در راستای اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم که ولی‌نعمتان و سرمایه‌های اصلی کشور هستند و در پرتو عنایت حضرت احدیت و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در انجام رسالت خطیر خویش موفق و موید باشید.

عبدالرضا چراغعلی طی سال ۱۳۹۷ با حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان منصوب شده بود؛ از پست‌هایی که پیش از این «چراغعلی» بر عهده داشت، می‌توان به شهردار بندرترکمن، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار