دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری نوفرستی گفت: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان، تمامی دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می‌کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم.
کد خبر: ۹۰۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 13 October 2020

رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: فعالیت در بهشت زهرا(س) کاری سخت و طاقت فرسا بوده و زحمات پرسنل این سازمان در بحران کرونا به نوعی جهاد عظیم است.

‎وی گفت: با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان ری تصریح کرد: اقدامات بهشت زهرا(س) از اولین روز‌های این بحران آغاز شده و همچنان هم با تلاش و زحمات پرسنل زحمتکش این مجموعه با جان و دل، به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام می‌دهند.

در ادامه غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری گفت: رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح قرار دارد و تعداد دفعات غربالگری و اهمیت دادن به شرایط کاری پرسنل از دیگر افتخارات این سازمان است.

وی مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا و تکریم خانواده‌های داغدار را نقطه قوت نظام اسلامی دانست و بر الگوگیری سایر دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: سازمان بهشت زهرا(س) یکی از مراکزی است که در بحران کرونا زحمات و فعالیت آن افزایش داشته و ما وظیفه خود دانستیم برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به ویژه مدیرعامل این سازمان در بهشت زهرا (س) حاضر شویم و رودررو با همکاران و تلاشگران خاموش در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در این بحران دیدار کنیم و به آن‌ها خداقوت بگوییم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری اضافه کرد: اینکه در حکومت اسلامی و شیعه سازمان بهشت زهرا(س) در این بحران بی‌سابقه به یاری و کمک سایر ادیان الهی می‌شتابد و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا را با درخواست خودشان رتق و فتق می‌کند از افتخارات و سربلندی نظام اسلامی و ما شیعیان است و دنیا باید این را بداند.

نوفرستی در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان ری و تمهیدات دادستانی برای این امر گفت: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان، تمامی دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می‌کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم که سازمان بهشت زهرا(س) از جمله دستگاه‌هایی است که به بهترین شکل ممکن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را اجرا می‌کند.

به گزارش فارس، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ری از بخش‌های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) از جمله سالن‌های تطهیر، انتظار، اقامه نماز میت و اورژانس عروجیان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار