معاون استانداری تهران:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از شرایط دورکاری کارکنان و جزئیات محدودیت های کرونایی در دستگاه های اجرایی در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 14 October 2020

غلامرضا عباس پاشا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ایام گسترش بیشتر کرونا در استان تهران اظهار داشت: طی بخشنامه‌ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران استان تهران ابلاغ شده است که به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری و ضرورت تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در مدیریت اپیدمی بیماری نسبت به رعایت موارد بهداشتی اقدامات لازم انجام شود.

عباس پاشا افزود: در این بخشنامه آمده کارکنان شاغل در دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند به اجرای صحیح و دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط اداری، رعایت بهداشت فردی، خود مراقبتی، خود اظهاری از ابتلاء به بیماری، استفاده اجباری از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و همچنین ارائه خدمات سفر به مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده می‌کنند و عدم رعایت این موارد توسط کارکنان تخلف اداری محسوب می‌شود و در صورت عدم رعایت با خاطیان به صورت مستقیم از سوی مدیران دستگاه اعمال مجازات از اخطار کتبی تا انفصال موقت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: مقامات مسئول دستگاه‌های اجرایی موظف هستند نسبت به ضد عفونی محیط‌های اداری، تمهیدات لازم در خصوص تب سنجی روزانه تمام کارکنان و مراجعین و ممانعت از حضور افراد بدون ماسک و مشکوک به بیماری در محیط کار اقدام کنند.

وی در خصوص ظرفیت دورکاری نیز عنوان داشت: استفاده از ظرفیت دورکاری با تمهیدات و زیرساخت‌های لازم دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به صورت الکترونیکی از منزل توسط کارکنان واجد شرایط با اولویت کارکنان مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و خاص بالای ۶۰ سال سن و همکاران باردار و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار