همزمان با سالروز شهات حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و به همت خادمیاران رضوی و همکاری شهرداری منطقه شش تهران پرچم ثامن الحجج (ع) در میدان سید جمال الدین اسدآبادی به اهتزاز در آمد.
کد خبر: ۹۱۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 18 October 2020

به گزارش «تابناک تهران»؛ موکب سیار خدام الرضا(ع) خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه شش تهران در روز شهادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور در میدان سیدجمال الدین اسدآبادی پس از  احتزاز پرچم آن ‌حضرت به ذکر مصیبت و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و نمک متبرک بین اقشار مختلف مردم پرداختند.

دکتر خدمتی مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه شش تهران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: موکب سیار خدام الرضا(ع) که به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه شش تهران برپا شده علاوه بر برگزاری مراسم در میدان سیدجمال الدین اسدآبادی در چهار نقطه شامل میدان فاطمی، میدان ولیعصر(عج)، میدان انقلاب و بیمارستان امام رضا(ع) پس از ذکر مصیبت به توزیع بسته‌های فرهنگی اقدام کردند.

در ادامه نیکومنش مشاور شهردار منطقه شش تهران نیز گفت: برای نحستین بار پرچم امام رضا(ع) در یکی از میادین تهران به احتزاز درآمده و این موکب پس از ذکر مصیبت و زیارت خاصه آن حضرت در ۴ نقطه دیگر این منطقه نیز حضور یافته و با توزیع بسته‌های فرهنگی بین ‌مردم، منطقه را متبرک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار