پیکر «محمد محمدی»، شهید امر به معروف و نهی از منکر امروز- چهارشنبه - بر دوش مردم شهیدپرور شرق پایتخت تشییع و در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 21 October 2020

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید «محمدی» و در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بی‌حیایی‌ها جامعه را به بی‌ثباتی می‌کشد و عنصری را از جامعه گرفتن خسارت زدن به جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما باید هوشیار باشند و امر به معروف را جدی بگیرند، افزود: ما نباید نسبت به فساد و بی‌اخلاقی در جامعه بی‌تفاوت باشیم.
یکی از دوستان شهید محمدی نیز گفت: «محمد» یکی از بسیجیان فعال پایگاه مقاومت بسیج و بسیار مردم‌دار بود.
وی عنوان کرد: «محمد» فرد قاطع و جسوری بود، ارتباطش با خانواده‌اش بسیار خوب و از نوجوانی اهل مسجد بود؛ علاقه شدیدی به ائمه داشت و به نماز وقت نیز اهمیت بسیاری قائل بود.
شهید محمدی ۳۹ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۱۲ و ۸ ساله به یادگار مانده است و خانواده‌اش اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند پیوند عضو اهدا کرده‌اند.
این آیین با حضور حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران و نمایندگانی از سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و بسیاری از هم‌قطاران، دوستان و مردم همیشه در صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن تشییع، یادوخاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

شهید «محمد محمدی» از پاسداران بسیجی تهران بود که شامگاه یکشنبه حین امر به معروف و بر اثر جراحت ناشی از چاقوی اراذل و اوباش به شهادت رسید.

گفته می‌شود ۲ نفر از این اراذل در صحنه جرم دستگیر شده‌اند و چند نفر دیگر از جمله ضارب متواری است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار