سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: به خاطر شیوع وبروس کرونا، تعطیلات پیش رو مکان‌های تفریحی و اقامتی استان همچنان تعطیل است و شهروندان از سفر به سایر استان‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ 21 October 2020

حجت الله غلامی در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور استاندار در گفت و گو با ایرنا افزود: پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی استان اصفهان همچنان تعطیل است و مردم به این اماکن مراجعه نکنند.

وی تصریح کرد: در خصوص امتحانات دانش آموزی قرار شد شورای آموزش و پرورش جلسه‌ای تشکیل دهد تا مشخص شود برگزاری امتحانات به صورت حضوری و غیر حضوری خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به تشدید نظارت دستگاه‌های بزرگ صنعتی خاطرنشان کرد: فولادمبارکه، پالایشگاه، ذوب آهن، گیتی پسند و گروه انتخاب بیشترین درصد رعایت دستورالعمل‌ها و کمترین تعداد بستری را داشتند.

وی گفت: در مرحله بعد دستگاه‌هایی که کمترین رعایت دستورالعمل را داشته باشند به عنوان دستگاه متخلف معرفی می‌شوند.

غلامی با اشاره به پرداخت وام ۱۵۰۰ میلیارد تومانی با بهره ۱۲ درصد به واحدهای آسیب پذیر ناشی از کرونا افزود: محدودیت زمانی برای ثبت نام برداشته شد و واحدهایی که برای دریافت وام ثبت تام نکردند می‌توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و برگزاری مراسم و جشن‌ها گفت: مراکز سرویس دهنده در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی با تشدید نظارت‌ها در این ماه پلمب خواهند شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان اظهار کرد: کلیه مراکز پرخطری که تعطیل شده بودند با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و ظرفیت تعیین شده و میزان درصد پذیرش می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و مراکزی مانند چایخانه‌ها از صرف غذا پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار