غلام رضا تاجگردون از جمله چهره های سیاسی ملی استان است که احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است و خود وی هم تلویحا چنین امکانی را رد نکرده است اما اخیرا حضور یکی دیگر از سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است .
کد خبر: ۹۱۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 26 October 2020

موضوع انتخابات ریاست جمهوری 1400 و گزینه های مطرح برای کاندیدا شدن از جمله موضوعاتی است که کم و بیش در رسانه ها ، محافل سیاسی و فضای مجازی مطرح می شوند در این بین در برخی رسانه ها بنابر هر دلیلی از جمله معرفی افراد دارای پتانسیل اقدام به انتشار اخباری در این زمینه می نمایند. یکی از مواردی که همواره مورد نقد بوده است عدم موفقیت برخی سیاسیون در حوزه های خاص جغرافیایی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است .

اخیرا زمزمه هایی از حضور برخی زاگرس نشینان از جمله سیاسیون کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است . غلام رضا تاجگردون از جمله چهره های سیاسی ملی استان است که احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است و خود وی هم تلویحا چنین امکانی را رد نکرده است .

دومین کهگیلویه و بویراحمدی هم که زمزمه حضور وی در انتخابات مطرح شده است محمد علی افشانی است . اینکه این موضوع تا چه میزان صحت داشته باشد باید منتظر هفته ها و ماه های آینده بود اما آنچه که امکان حضور افشانی در رقابت های ریاست جمهوری را جدی تر کرده است گزارشی است که در برخی رسانه ها منتشر شده است 

در ابتدای این گزارش ، سخنگوی حزب اعتماد ملی ، درباره فعالیت این حزب در انتخابات ریاست‌ جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت : بحث ریاست جمهوری در حزب اعتماد ملی نیز همانند سایر همه احزاب بررسی و در جلسه دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی مصوب شده که این حزب به‌رغم گلایه‌ها و دلخوری‌هایی که نسبت به ردصلاحیت‌های انتخابات مجلس دارد اما در جهت حفظ منافع ملی و تاکید بر حفظ و پاسداری از جمهوریت نظام، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دنبال خواهد کرد.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: ما کاندیدایی را معرفی خواهیم کرد که بتواند در صحنه‌ رقابت حضور داشته باشد و بعد از آن با دیگر احزاب اصلاح‌طلب هم گفت و گو خواهیم کرد که اصلاح‌طلبان به اجماع دست یابند و تمام تلاش‌مان بر این است که با اصلاح‌طلبان بر روی فردی که صلاحیت‌های لازم و اقبال عمومی دارد به عنوان نامزد واحد به اجماع برسیم.

گرامی مقدم در ادامه افزود: دفاتر حزب اعتماد ملی شامل دفتر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مسئول تدوین برنامه رئیس‌‌جمهوری آینده هستند و برنامه ما تا سه ماه آینده کامل خواهد شد.

در ادامه این گزارش اینگونه نتیجه گیری شده است که "به نظر می‌رسد یکی از گزینه‌هایی که بتواند در شرایط کنونی، کشور را به خوبی اداره کند و ظرفیت تمام جریان‌ها و جناح‌های سیاسی را در جهت شکوفایی اقتصاد کشور به کار گیرد مهندس سید محمد علی افشانی، شهردار سابق تهران است.

در ادامه آمده است : با یک جست و جوی کوتاه در سوابق این سیاستمدار عملگرا می‌توان به این حقیقت دست یافت که او در هر یک از پست‌ها و مناصبی که حضور داشته از وزرات آموزش و پرورش گرفته تا استانداری فارس، وزرات کشور و شهرداری تهران، عملکرد قابل قبولی داشته و کارنامه خوب و درخشانی از خود به جای گذاشته است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است : افشانی مردی عملگرا و کارکشته است که از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان، استاندار فارس، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و شهردار تهران اشاره کرد.

در ادامه مطلب آمده است : سید محمد علی افشانی در هر مقام و منصبی که قرار گرفته نشان داده که مدیری برنامه محور، شجاع، وقت‌شناس، دقیق، منظم، پاکدست و برخوردار از سلامت اخلاقی است که با سخت کوشی و پشتکار اهداف و برنامه‌های خود را تا حصول نتیجه با جدیت دنبال می‌کند.

در بخش پایانی این گزارش آمده است : حضور این سیاستمدار با اخلاق و مدیر شجاع، مدبر و مردمی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، قطعا با توجه به سوابق درخشانی که از خود به جای گذاشته می‌تواند به ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و گرم شدن تنور انتخابات کمک کند و موفقیت و پیروزی او در این انتخابات نوید بخش آینده‌ای روشن در عرصه‌های مختلف برای کشور باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید محمد حسینی بیاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
سلام و درود بر دکتر تاجگردون و مهندس محمد علی افشانی عزیز همکار خوب معاونت عمرانی باسواد و ارزشمند در سازمان جهاد استان و دوست داشتنی زنده و پایدار باشی مرد بزرگ نجیب و شریف دوستت داریم آنچه از دست ما بر بیاد در راه اهداف بلند و بالای شما دریغ نخواهیم کرر با آرزوی حاکمیت عقل اندیشه خرد ورزی آزادمنشی انسانیت بر این همه فقر نکبت جهالت تفکر قرون وسطایی. خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار به امید پیروزیت مرد بزرگ در تراز ملی وجهانی.
ففغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
بابا بس دیگه بخدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار