فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به گسترش بیش از پیش و افسار گسیخته کرونا از تشدید برخوردهای سلبی و اعمال جریمه در تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 24 October 2020

سردار «حسین رحیمی» روز شنبه با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۰ روز از ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به نیروی انتظامی گذشته است، افزود: تلاش کرده‌ایم که در روزهای اول اقدامات ما ارشادی و ایجابی باشد و تاکنون تا حد امکان از اعمال اقدامات سلبی خودداری شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه پلیس‌های تخصصی در فرماندهی انتظامی پلیس پایتخت پای‌کار هستند، اظهار داشت: تاکنون به بیش از ۱۱۵ هزار نفر که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر داده‌ایم و این تذکرات همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: با توجه به شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در بخش راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه و همچنین در حوزه اصناف و اماکن، افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه از امروز برخوردها با افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند جدی‌تر از قبل خواهد بود افزود: تاکنون به ۵۰۰ واحد صنفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکر داده شده است.

در حوزه پلیس مترو بیش از ۹۷ درصد افرادی که از این وسیله نقلیه استفاده می‌کنند ماسک می‌زنند و ضوابط بهداشتی را رعایت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار