رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از کشف و ضبط ۲.۵ تن چوب قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 26 October 2020

 حسن مسعودی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط ۲.۵ تن چوب قاچاق خبر داد و اظهار داشت: این چوب‌های قاچاق که از گونه توسکا بوده توسط عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهریار و همکاری اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان و طی عملیات گشت و بازرسی در محور مواصلاتی شهریار-بهارستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این راستا خودروی حامل چوب‌های قاچاق توقیف و پرونده‌ای تشکیل و حاملان این چوب‌ها به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان در ادامه عنوان داشت: با توجه به اینکه شهرستان‌های جنوب غربی استان تهران به عنوان محورهای مواصلاتی با دیگر استان‌ها از اهمیت خاصی برخوردار هستند بنا بر تعامل ایجاد شده با نیروی انتظامی اکیپ‌های گشت و مراقبت فعال بوده و رصد و پایش شبانه روزی این محورها توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهریار و پلیس شرایط ناامنی را برای قاچاقچیان چوب فراهم کرده است.

مسعودی از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف در عرصه‌های ملی و همچنین قاچاق چوب مراتب را فوراً از طریق سامانه ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار