نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این 5 درصد هم بحث علمک‌گذاری است که پیمانکار تعلل می‌کند بیان کرد: مشکل بین ادارات مختلف ربطی به مردم ندارد، باید ادارات اختلاف را بین خودشان برطرف کنند و دلیل ندارد که مردم از این اختلاف متضرر شوند.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 27 October 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: 27 مهرماه بود که گزارشی با عنوان «روزگار تلخ روستاییان در چندکیلومتری شیراز/ محرومیت در اینجا باورکردنی نیست/ وقتی مردم فریادرسی ندارند» در خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

در این گزارش به مشکلات گازرسانی روستاهای منطقه کامفیروز شمالی شهرستان مرودشت پرداخت شد. در بخشی از آن غلامعلی باصری رئیس شورای اسلامی روستای گرمه نیز از نامه‌نگاری‌های بسیار با بخشداری، فرمانداری و استانداری سخن گفته که البته هیچ کدام تاکنون نتیجه نداشته است.

به گفته وی در این روستا نه موبایل به‌ درستی آنتن می‌دهد و نه گاز دارد در حالی که گاز تا 20 کیلومتری روستا در دیگر روستاها آمده است.

به‌گفته رئیس شورای روستای گرمه حمایت‌ها به ‌اندازه‌ای کم است که حتی یک کپسول گاز به روستا نمی‌دهند؛ اهالی روستا برای یک بشکه نفت باید یک ماه دوندگی کنند و وقتی سوخت نباشد مجبور می‌شوند از منابع طبیعی و درختان جنگلی که متعلق به همه بشر است استفاده کنند.

در همین راستا نیز جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این موضوع سوالی از وزیر نفت پرسیده و به دنبال آن خواستار حل مشکل گازرسانی به روستاهای کامفیروز ظرف مدت یک ماه شده است.

 

وی  در این باره اظهار داشت: عملیات گازرسانی به منطقه کامفیروز مرودشت با وجود اینکه پروژه ملی بوده اما بعد از انتخابات مجلس به کندی پیش رفته این در حالی است که 95 درصد از پروژه جلو رفته اما این 5 درصد انجام نشده است.

رشیدی به سوالش از وزیر نفت و پاسخ وزیر اشاره کرد و گفت: زنگنه در پاسخ به این سوال به اقداماتی که تاکنون انجام شده یعنی همان 95 درصد کار اشاره کرد که پاسخ قابل قبول نبود و با یک شرط سوال را در کمیسیون نگه داشتم و آن اینکه تا یک ماه آینده 5 درصد تمام شده باشد و کار به اتمام برسد در غیر این صورت سوال را دوباره در کمیسیون و صحن مطرح می‌کنم.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی از وعده وزیر نفت برای پیگیری این موضوع خبر داد و افزود: بنا شد که وزیر نفت به مسئولان استانی برای تکمیل این 5 درصد تذکرات لازم را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه این 5 درصد هم بحث علمک‌گذاری است که پیمانکار تعلل می‌کند بیان کرد: مشکل بین ادارات مختلف ربطی به مردم ندارد، باید ادارات اختلاف را بین خودشان برطرف کنند و دلیل ندارد که مردم از این اختلاف متضرر شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار