سیدمهدی آقازاده از پیشکسوتان تیم فوتبال سپیدرود به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 28 October 2020

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آقازاده از پیشکسوتان فوتبال گیلان  تا زمان تعیین تکلیف وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود به عنوان مدیرعامل این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

رادنی دیدار افزود: در جلسه ای  با حضور مریم بخشی مدیرکل و مدیران ورزش و جوانان استان، فرماندار رشت و جمعی از پیشکسوتان باشگاه سپیدرود ، سید مهدی آقازاده به عنوان مدیر عامل جدید سپیدرود رشت انتخاب شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد آقازاده تا زمان واگذاری مالکیت باشگاه به فرد جدید، مدیریت سپیدرود را در دوران گذار بر عهده بگیرد تا بیش از این به سپیدرود رشت خسارت وارد نشود و همچنین تزریق مالی برای کمک به تیم سپیدرود در روزهای آینده از جمله تصمیم گیری های این جلسه بود.

وی بیان کرد: البته هنوز تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص نشده و قرار است این تیم تا انتخاب مالک جدید به صورت هیات رئیسه و با مدیریت سیدمهدی آقازاده و با هدایت سهیل حق شناس به عنوان مربی به کار خود ادامه دهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان رشت در مجلس با تاکید بر حمایت از سپیدرود رشت طی روزهای آینده نیز گزینه های خود را برای عضویت در هیات رئیسه باشگاه معرفی خواهند کرد و پرداخت بدهی باشگاه جهت بازگشایی پنجره نقل و انتقالات نیز در اولویت قرار دارد.

سید مهدی آقازاده سابقه بازی در تیمهای سپیدرود، داماش و پگاه گیلان و مربیگری تعدادی از تیمهای گیلانی را در کارنامه خود دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان حضور  داشت در نهایت با قرار گرفتن در رتبه  هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار