معاون شهردار شیراز گفت: نرم افزار اندرویدی سفر مجازی به شهر شیراز ، رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 08 September 2015
تابناک فارس به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز:محمد فرخ زاده با ادامه داد: در راستای معرفی سومین حرم اهل بیت (ع) و سفر مجازی برای علاقه مندان به مهد تمدن ایران، این نرم افزار طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه نفیس به معرفی 22 جاذبه گردشگری شهر شیراز می پردازد گفت: این تور مجازی شامل تصاویر پانورامای کروی 360 درجه از مکان های گردشگری شیراز است.

وی افزود: این نرم افزار دومین نرم افزار تهیه شده توسط معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز در راستای معرفی شهر فرهنگ وهنر می باشد و دارای محیط گرافیکی زیبا و چشم نوازی است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه شامل عکس های برگزیده از جاذبه های معرفی شده در نرم افزار نیز است تصریح کرد: این عکس ها منتخب چندین سال عکاسی هنری از اماکن گردشگری و دیدنی شیراز است که برای آشنایی بیشتر افراد با فضاهای گردشگری شهر شیراز در این مجموعه گنجانده شده است.

فرخ زاده از دیگر مزیت های این نرم افزار را ،قابل استفاده بودن آن به دو زبان فارسی و انگلیسی دانست و عنوان کرد: نر م افزار اندرویدی سفر مجازی به شهر شیراز با حجم 3،92مگابایت قابلیت نصب بر روی دستگاههای تلفن همراه را دارد.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه امکان استفاده از گفتار صوتی برای اماکن منتخب وجود دارد بیان کرد: همچنین توضیحات متنی متعدد ومفیدی برای اماکن معرفی شده وجود دارد که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار همه علاقه مندان به شهر بهار نارنج قرار می دهد.

وی متذکر شد: افراد با نصب این نرم افزار برروی موبایل خود ،می توانند از نقشه های آنلاین مکان های دیدنی و سیاحتی شیراز استفاده و همچنین از مجموعه اشعار سروده شده در وصف شهر شیراز بهره گیری کنند.

فرخ زاده با تاکید بر اینکه طراحی این نرم افزارها در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های شهر شیراز است گفت:در آینده ای نزدیک معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز از نرم افزارهای دیگری نیز رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار