رییس پلیس پایتخت:
رییس پلیس پایتخت با صدور پیامی به مناسبت ۱۳ آبان نوشت: ایستادگی، مقاومت و پایمردی ملت بزرگ و گرانقدر ایران اسلامی تحت زعامت و ولایت امام راحل عظیم‌الشان و رهبر معظم انقلاب، ابهت آمریکای جهانخوار را درهم شکسته است.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 03 November 2020

 سردار حسین رحیمی که روز سه‌شنبه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: افول و زوال آمریکا نزدیک است و دنیا خواهد دید که ایران اسلامی تحت ولایت و زعامت رهبر عالیقدر خود امام خامنه‌ای (مدظله العالی) چگونه بر اوج افتخار خواهد ایستاد.

در این پیام همچنین با اشاره به اینکه آمریکا دشمن دیرینه و قسم‌خورده کشور ما می‌باشد و ملت ما را ملتی زبون و حقیر می‌خواهد تا بتواند آنان را استثمار و ذخایرمان را به یغما ببرد، نوشته شده است: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا چهره واقعی استکبار جهانی را برملا کرد.
در این پیام نوشته شده است: «عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد» و ما دیدیم که تحریم‌های ظالمانه دشمنان نه تنها ما را از هدف و مسیرمان دور نساخت بلکه روح خودباوری و خودکفایی را نیز در کالبد ما دمید.
همچنین در ادامه این پیام آمده: امروز شهامت و شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری ملت ایران زبان‌زد جهانیان است و همانطور که شهید سلیمانی گفتند «ما ملت امام حسینیم و هرگز تسلیم ظلم و ذلت نخواهیم شد».

به گزارش ایرنا سیزدهم آبان به عنوان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و خاستگاه اولیه و اصلی تفکر و حرکت توفنده تقابل و تعارض با قدرت‌های استکباری شناخته می‌شود؛ روزی که جوانه‌های سبز ایمان رویید و دانش‌آموزان مسلمان به نشانه اعتراض به رژیم پهلوی در دانشگاه تهران اجتماع کردند.

تاریخ، شاهد خون به ناحق ریخته آنان شد؛ دانش‌آموزان انقلابی که در آن روز برخاستند تا نورگوهر دانش را در آیینه حماسه و دلیری بتابانند و غبار خودباختگی را از سیمای مدرسه بروبند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار