فرماندار پاکدشت گفت: در صورت ادامه داشتن منع عبور و مرور از پلیس راه شریف آباد_ گرمسار، برای تولیدکنندگان و کارخانه داران کارت تردد صادر می شود.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 03 November 2020

هادی تمهیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، ضمن تشکر از مردم در اجرای طرح منع رفت و آمد و گذر از شریان ورودی شرق کشور به پایتخت، اظهارداشت: محور امام رضا(ع) شریان اصلی تبادلات با چند استان و شهرستان است که شرایط بسیار خوبی را در حوزه اقتصاد و گردشگری شکل می دهد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ضربات سختی به حوزه اقتصادی وارد شده که با کم شدن ترددها و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم امید است بزودی شاهد فروکش کردن این بیماری در کشور و در نهایت پایان کار ویروس کرونا باشیم.

فرماندار پاکدشت افزود: اما تا آن زمان منع تردد برای کارخانه داران و تولیدکنندگان عزیز از طریق حضور نماینده تولیدکنندگان لغو می شود و تردد همچنان برای رساندن محصولات تولیدی از پلیس راه شریف آباد _ گرمسار ادامه دارد.
تمهیدی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان، کارآفرینان و کارخانه داران، در صورت تداوم منع عبور و مرور، کارت تردد صادر می شود تا لطمه ی کمتری به حوزه اقتصادی شاهد باشیم.

وی گفت: مردم باید کمک کنند تا با اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی بتوانیم سریع تر از این بحران کرونا ویروس عبور کنیم تا به شرایط عادی گذشته بازگردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار