سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک های مومنانه را در سطح شهرستان های استان تهران آغاز کرد.
کد خبر: ۹۱۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 03 November 2020

 آستان شیخ صدوق(ره) در شهرری محلی برای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه استان تهران بود که به واسطه بیانات رهبر معظم انقلاب رزمایش گسترده‌ای از مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آن به نمایش گذاشته شد.

رزمایش همدلی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) با توجه به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌ علت تبعات ناشی از کرونا  برای سومین بار با حضور جانشین سپاه سیدالشهدا (ع) و مسئولین شهرستانی به صورت گسترده اجرایی شد.

سرهنگ علیرضا حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در حاشیه این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش مومنانه 70 سری جهیزیه برای زوج‌های جوان و کم‌بضاعت اهدا می‌شود و همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  تا پایان سال جاری هر ماه تعداد 110 هزار بسته معیشتی و کارت هدیه در میان نیازمندان و افراد کم‌درآمد جامعه و به ویژه کسانی که به واسطه کرونا دچار زیان شده‌اند، در سطح استان توزیع می‌شود.

وی افزود: در شرایط فعلی با استفاده از ظرفیت و توان بسیج، در راستای کمک به شبکه بهداشت و مقابله با شیوع کرونا، پایگاه‌های بسیج در سراسر استان تبدیل به پایگاه‌های سلامت می‌شوند تا بتوانیم با کمک بسیجیان این ویروس را ریشه‌کن کنیم.

حیدرنیا در ادامه بیان کرد: 2 هزار بسته معیشتی و اقلامی مانند پتو و لوازم‌التحریر برای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان مدافع حرم تیپ فاطمیون و رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که از طریق واحد ایثارگران نواحی به این خانواده‌های عزیز اهدا می شود.

 در ادامه سرهنگ روح‌الله قنبری نیز در این مراسم اظهار داشت: در مراحل قبلی 90 هزار بسته معیشتی بهداشتی و لوازم‌التحریر تهیه شده و این موضوع با به‌کارگیری از ظرفیت بسیج و مساجد و ائمه جماعت و صنوف و حمایت مسئولین ری صورت گرفته است.

وی گفت: امروز برای مرحله جدید این رزمایش تعداد 4800 بسته معیشتی و تعداد 2300 بسته لوازم‌التحریر تهیه شده است که در بین نیازمندان سطح شهرری توزیع خواهد شد.

تهیه 1000 بسته معیشتی و 200 تبلت در بخش کهریزک

امین بابایی بخشدار کهریزک نیز در این مراسم اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 1000 بسته معیشتی با هم‌افزایی بخشی در شرایط سخت اقتصادی شیوع ویروس کرونا برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا تهیه شده است.

بخشدار کهریزک نیز سپس با اشاره به برگزاری میز مهربانی و اهدا 70 تبلت دانش‌آموزی افزود: طی یک اقدام زیربنایی در حوزه بخش کهریزک در مرحله نخست که صبح امروز برگزار شد 70 تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد که در مرحله دوم در هفته آینده نیز بیش از 130 تبلت دیگر اهدا خواهد شد.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کمپین میز مهربانی یکی از اقدامات ارزشمند برای ایجاد فضای مطلوب آموزشی برای دانش‌آموزان جامانده از تحصیل بود که با حضور گسترده خیرین و حمایت های سپاه، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیش از 400 میلیون تومان وجه نقد جمع‌آوری و در مجموع بیش از 200 تبلت نیز برای دانش‌آموزان تهیه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار