سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری دیداری میان هیات رییسه شورای شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 04 November 2020

«علی اعطا» روز چهارشنبه در رشته توئیتی نوشت: دیداری میان هیات رییسه شورای شهر تهران و هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران در مجلس، در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی بدون اشاره به زمان برگزاری این دیدار، نوشت: در دوره مجلس پیشین، تشکیل جلسات مجمع ٥١+٢ نفره (اعضا شورای شهر تهران، نمایندگان تهران در مجلس، استاندار و شهردار) گاهی نتایج مثبتی در بحث قانونگذاری و برخی هماهنگی‌های اجرایی در رابطه با مشکلات کلانشهر تهران داشته است.

اعطا ادامه داد: این دیدار به منظور بررسی مشکلات و مسایل شهر تهران، ضرورت همکاری‌ها میان شورای شهر و مجمع نمایندگان، دریافت متقابل نقطه نظرات و نیز پیش بینی فضای مناسبی برای همکاری در ماه‌های آینده تشکیل خواهد شد و انشاءالله نتایج مثبتی برای تهران و شهروندان تهرانی در پی خواهد داشت.

به نوشته وی، «همکاری‌ها و هماهنگی‌ها میان نمایندگان مردم تهران در پارلمان ملی (مجلس) و نمایندگان مردم تهران در پارلمان محلی (شورا)، امری ضروری است.»

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: همانطور که، همکاری‌ها و هماهنگی‌ها میان دولت ملی و دولت محلی (شهرداری) ضروری و اجتناب ناپذیر است، که متاسفانه این مورد اخیر، مدتی است به شکل نامناسبی، مورد کم توجهی و کم لطفی قرار گرفته‌است.

وی تاکید کرد: امیدواریم این دیدار و گفت‌وگو، زمینه ساز اقدامات مناسبی در جهت خدمت به شهروندان و خیر و صلاح عمومی شهر و شهروندان باشد.

 محسن هاشمی (رییس)، سیدابراهیم امینی (نایب رییس)، علی اعطا (سخنگو)، سیدحسن رسولی (خزانه دار) ‌ و سیدآرش حسینی میلانی و زهرا نژادبهرام دو منشی هیات رییسه، اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران را تشکیل می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار