استاندار تهران:
استاندار تهران اعلام کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرستان پردیس در دهه فجر امسال تکمیل می‌شود و باید زیرساخت‌های این پروژه‌ها در شهرهای جدید را تکمیل کرد.
کد خبر: ۹۱۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 04 November 2020

انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی گفت: اقدامات مربوط به مساکن مهر تا پایان سال باید به اتمام برسد، از اینرو تکمیل زیرساخت‌ها توسط شرکت‌های خدمات‌رسان باید به موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می‌شود ادامه داد: تصفیه خانه پردیس نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که ۳۵ درصد اعتبار آن باید توسط شهرهای جدید تامین شود و از آنجا که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد برای شروع کار بخشی از مبلغ پرداخت شود.

استاندار تهران با اشاره به مشکلات مسکن مهر پرند در زمینه آب، برق و گاز تصریح‌کرد: ۹۰ درصد شبکه فاضلاب پرند تکمیل شد و همچنین مدول دوم تصفیه خانه پرند تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود، در مورد خط انتقال آب نیز مقرر بود تا پایان امسال خط انتقال غدیر ۲ به اتمام برسد که به سبب بروز مشکل در حوزه تامین ورق فولادی قدری کار با تاخیر پیش رفت و تا خرداد ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد البته در این مدت آب مورد نیاز مردم تامین می شود.
 
محسنی بندپی همچنین گفت: شرکت عمران پرند ۱۱.۹ میلیارد تومان باید به شرکت برق پرداخت کند در تاکنون چهار میلیارد تومان پرداخت کرده و مقرر شد تا باقی مانده مبلغ نیز تا هفته آینده واریز کند تا شرکت برق نسبت به تکمیل شبکه و نصب کنتور در این واحدها اقدام کند، ضمن اینکه در مورد تامین گاز نیز اقدامات لازم پیگیری می شود.

تعداد واحدهای افتتاح شده مسکن مهر در استان تهران از ابتدا تاکنون ۹۶ هزار و ۹۴۲ واحد است، سهم استان در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۰۰ هزار و ۲۱۱ واحد بود که ۹۷ درصد آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار