خسرو عیساییان در گفتگو با تابناک:
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اصلاح مسیر و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های دفع آب سطحی در ۱۳ نقطه از شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 08 November 2020

اصلاح، لایروبی و پاکسازی جوی‌های آب سطحی کرمانشاه در حال انجام است

خسرو عیسائیان امروز (۱۸ آبان ماه) در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اصلاح مسیر و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های دفع آب سطحی در ۱۳ نقطه از شهر کرمانشاه در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و آغاز بارندگی در کرمانشاه شهرداری کرمانشاه با برنامه ریزی از قبل تعیین شده در معاونت خدمات شهری توانسته با بسیج نیرو‌ها در سطح شهر، مسیر‌هایی را که در سنوات گذشته دچار آبگرفتگی می‌شد اصلاح نماید.

وی تصریح کرد: با توجه به قدمت ساخت خیابان‌های کرمانشاه از سنوات گذشته و مشکلات زیر ساختی، خیابان هان شهر با گذشت زمان دچار مشکل شده اند و این امر دلیل آب گرفتگی و تجمع روان آب‌های جاری در برخی نقاط شهر می‌شود.

عیسائیان همچنین افزود: با توجه به اینکه اعتبار تخصیص یافته برای اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی کرمانشاه و اجرای کانال و لوله گذاری بستگی به درآمد شهرداری کرمانشاه دارد، هر سال سعی بر این بوده که مناطقی اصلاح شود که بیشترین مشکل را دارد.

وی افزود: امسال نیز ۱۳ نقطه از شهر کرمانشاه از جمله شهرک نوکان، پردیس، میدان آزادگان، شهرک ظفر، زیر پل روگذر درمحدوده چغامیرزا و…. اصلاح و لوله گذاری شده است.
وی گفت: بهسازی مسیر دفع آب‌های سطح ارتباط مستقیم با میزان اعتبار اختصاصی برای احداث کانال دفع آب‌های سطحی دارد.

این مسئول از شهروندان خواست تا در صورت بروز و مشاهده هرگونه آب گرفتگی و نفوذ آب به منازل مسکونی در سطح شهر کرمانشاه، برای دریافت کمک و خدمت رسانی نیرو‌های خدوم شهرداری با شماره تلفن ۱۳۷ و ۱۲۵ آتشنشانی تماس حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار