استاندار تهران خبر داد؛
استاندار تهران با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه های ناتمام استان تهران از افتتاح بیمارستان شهرقدس تا آخر آذرماه ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 08 November 2020

انوشیروان محسنی بندپی ظهر یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با شهرداران با اشاره به افتتاح بیمارستان شهرقدس در آذرماه اظهار داشت: هر چند استان تهران از امکانات کافی در ارائه خدمات بهداشتی برخوردار نیست اما تلاش دولت معطوف رفع این کمبودها است، از این رو افتتاح بیمارستان‌ها در غرب استان تهران می‌تواند به تحقق آرزوی دیرینه مردم کمک کند.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های مؤثر سطح رضایتمندی مردم افزایش پیدا می‌کند که باید اهتمام مدیران نیز به این مسئله باشد؛ در این راستا مترو اسلامشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه حمل و نقل در حال انجام است که استانداری نیز کمک لازم برای تسریع در تکمیل این پروژه را انجام می‌دهد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در شرایط شیوع کرونا باید شرایط و امکانات لازم جهت پاسخگویی مطلوب به مطالبات مردم فراهم شود و در این زمینه شهرداران تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به اثرات شیوع کرونا اظهار داشت: با شیوع کرونا درآمد شهرداری‌ها با چالش مواجه شد و شرایط را برای ایجاد پروژه‌های زیرساختی با دشواری همراه کرد اما برخی شهرداران با تلاش و عزم راسخ منابع مالی بیشتری به دست آوردند.

وی سپس افزود: رعایت ضوابط قانونی و تشدید نظارت جهت کنترل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است، لذا نظارت بر جلوگیری از چنین ساخت و سازهایی تشدید می‌شود که این موضوع در استان تهران به سبب شرایط خاص آن حائز اهمیت بسیار است که در این راستا باید اقدامات پیشگیرانه تقویت شود.

استاندار تهران گفت: رئیس قوه قضائیه به عنوان نمونه و به منظور تلاش جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلسه ویژه ای در لواسان برگزار کرده که همگی حکایت از عزم راسخ جهت مقابله با ساخت و سازها غیرمجاز دارد.

محسنی بندپی عنوان داشت: در افتتاح پروژه‌های مربوط به دهه فجر پروژه‌های باکیفیت و در شأن این ایام مدنظر باشد؛ همچنین سرعت بخشیدن به اتمام پروژه‌ها در اولویت قرار گیرد، در همین راستا تکمیل و افتتاح بیمارستان شهر قدس، شهریار و ملارد در دستورکار می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار