رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: هشت هزار و ۸۴۸ لیتر روغن خوراکی احتکار شده در انبار مغازه‌ای در جنوب تهران کشف شد.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 08 November 2020

سرهنگ " علی ولی پور گودرزی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه ای در حوالی خیابان خیام، مقادیر فراوانی روغن های خوراکی را دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع ‌در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هویت مالک مغازه و نشانی دقیق مغازه در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که یکی از مغازه داران مواد غذایی مقدار فراوانی روغن جامد در انبار مغازه اش دپو و جمع آوری کرده است که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

این مقام پلیسی توضیح داد: دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار مغازه اخذ و پانزدهم آبان ماه تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار مغازه هش هزار و ۸۴۸ لیتر روغن جامد خوراکی در قوطی های ۴ الی ۱۶ کیلویی در مارک های مختلف کشف شد، افزود: در این رابطه یک مالک مغازه دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را سه میلیارد ریال برآورد کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار