مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه اعلام کرد: ریزش سقف تونل مترو در محدوده بلوار قیام یک کشته برجا گذاشت.
کد خبر: ۹۱۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 08 November 2020

علی امام روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ظهر امروز این حادثه اعلام شد و در این حادثه پیمانکار در حال حفاری گالری تاسیسات ایستگاه ۱۷ شهریور در تقاطع خط ۶ و ۷ بود که قسمتی از سقف گالری ریزش کرد.

وی افزود: در این حادثه ۳ کارگر توسط آتش نشانان نجات یافتند اما یک کارگر که زیر حجم زیاد خاک مدفون شده بود دقایقی قبل جسم بی جان این کارگر از زیر خاک بیرون کشیده شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و گفت: سست بودن خاک محل حادثه یکی از دلایل عمده این حادثه می تواند باشد.

همچنین رییس مرکز اورژانس تهران به خبرنگار ایرنا گفت:‌ پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۱۵ تکنسین ها به همراه چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

پیمان صابریان افزود: در این حادثه یک کارگر جوان بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۰:۵۲ امروز حادثه در کارگاه مترو به آدرس خیابان ۱۷ شهریور تقاطع بلوار قیام به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان ۳ دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در محوطه کارگاهی که محل نصب سیستم تهویه هوا و خروج اضطراری افراد بوده و اصلا ارتباطی به تونل مترو نداشته بدلایل نامشخص بخشی از سقف این محل ریزش کرده است.

وی ادامه داد: یک کارگر ۳۵ ساله تبعه کشور افغانستان در زیر حجم زیاد خاک گرفتار بود که آتش نشانان پس از عملیات آواربرداری جسم بی جان این کارگر جوان را از زیر حجم زیاد خاک به بیرون منتقل کردند.

به گفته ملکی؛ با توجه به سست بودن خاک در مناطق قدیمی احتمال دوباره ریزش آوار وجود داشت که آتش نشانان نسبت به ایمن سازی محل اقدام کردند.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار