نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی طرح کرد:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌هایی که به قرارگاه خاتم‌الانبیا سپرده می‌شود باید سرعت عمل بیشتری داشته و در عین حال هزینه‌ اجرای آنها نیز مدیریت شود
کد خبر: ۹۱۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 16 November 2020

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه پارک بزرگ تبریز اظهار داشت: از تعامل سازنده شورای شهر و شهرداری تبریز با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تشکر می کنم و معتقدم باید قیمت گذاری جدید برای پروژه‌ها انجام شود تا از بیت المال بیشتر استفاده نشود.

او افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه‌های شهری تبریز و استان عملکرد ماندگاری دارد که نمونه آن تسریع در عملیات اجرائی خط دوم زرینه ‌رود است که اکنون به عنوان خط پدافند غیرعامل عمل می‌کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خط انتقال آب ارس به تبریز نیز عنوان کرد: تابستان گذشته که تبریز با بحران آب مواجه بود، جلساتی با مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا در تهران برگزار کردیم تا یکی از طرح‌های بلندمدت انتقال آب ارس به تبریز عملیاتی شود.

او اضافه کرد: این خط انتقال در حدود ۱۴۰ کیلومتر خط لوله می‌خواهد که ۳۵ کیلومتر آن کار تکمیل شده و ۱۰۵ کیلومتر باقی مانده است که با دستان توانمند قرارگاه خاتم‌الانبیا تکمیل خواهد شد.

میرتاج‌الدینی بیان کرد: هر چند پروژه قطار شهری تبریز در مقایسه با دیگر کلانشهرها از سرعت لازم برخوردار نیست ولی شورای شهر و شهرداری تبریز در این خصوص عملکرد خوبی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :