فرماندار قصرشیرین گفت: وضعیت این شهرستان در زمینه ابتلا به کرونا با توجه به شمار مبتلایان قرمز بوده و خروج از این وضعیت نیازمند مشارکت مردم در رعایت موازین بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک است.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹ 16 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مرادعلی تاتار  افزود: از ابتدای همه گیری کرونا در قصرشیرین تاکنون ۳۵۶ تن به این بیماری ویروسی مبتلا شده اند که متاسفانه از این تعداد ۱۴ تن فوت کرده اند.

وی اظهارداشت: هم اکنون ۱۲ فرد مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین بستری و تحت مراقبت های پزشکی و درمانی هستند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: بیماری ویروسی کرونا واکسن و داروی مشخصی ندارد و تنها راه مقابله با این بیماری ویروسی استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل های پزشکی و فاصله اجتماعی است.

تاتار ادامه داد: نظارت های توسط ستاد کرونا در قصرشیرین بر اصناف و مکان های عمومی و بازار به صورت مرتب و روزانه انجام می شود و با متخلفانی که سلامت دیگران را تهدید می کنند نیز طبق قانون برخورد می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به قرمز بودن شهرستان محدودیت های شدید کرونایی از اول آذرماه طبق تصمیم و مصوبه ستاد ملی کرونا در قصرشیرین نیز اعمال می شود.

فرماندار قصرشیرین گفت: از مردم درخواست می کنم با توجه به موج سوم بیماری کرونا و بحران پیش آمده برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند و نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک جدیت کامل داشته باشند چون همه گروه های سنی درگیر این بیماری هستند و مرگ و میر نیز در تمامی رده های سنی مشاهده شده و هر روز شاهد قربانی شدن عده ای در دام این ویروس بی رحم هستیم.

تاتار گفت: افرادی که آزمایش کرونایشان مثبت می شود و یا فردی از اعضای خانواده شان به این بیماری مبتلا می شود حتما تا بهبودی کامل در منزل بماند تا شاهد سرایت این ویروس به دیگران نباشیم چون تعرض به سلامت مردم حق الناس است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار