نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در دیدار با فرماندهان بسیج استان گفت : بسیج همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز نقش بی بدیل خود را در حفظ نظام اسلامی ایفا کرد و تفکر بسیج ریشه در آیات قرآن کریم دارد.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 18 November 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به لزوم استغاثه به درگاه الهی در موضوع ریشه کن شدن کرونا افزود: بسیج باید این تفکر را در جامعه القا کند که همه‌مردم بسیج شوند تا به وسیله توبه و انابه به درگاه الهی برای ریشه کن شدن شیوع ویروس کرونا اقدام شود.

وی تاکید کرد: بسیج با توجه به وظایف ذاتی خود باید به توسعه معنویت در شرایط کرونایی در جامعه توجه بسزایی داشته باشد چرا که راه حل همه مسائل و مشکلات در این موضوع نهفته است‌.

حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان نیز در این جلسه با اشاره به این که بسیج تجلی گاه مردم سالاری دینی در نظام مقدس اسلامی است گفت: لازمه پیشرفت در حوزه های مختلف توجه به نهاد مبارک بسیج است چرا که بسیج به عنوان پشتوانه عظیم مردمی مطرح می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان نیز در این جلسه از اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه با لحاظ دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستانهای مختلف این استان خبر داد و گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار "بسیج پیشرو خدمت امیدآفرینی" از سی ام آبان تا ششم آذرماه برگزار می شود.

سرهنگ نجمی سخنرانی رهبر معظم انقلاب در پنجم آذرماه ، توزیع سی هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افتتاح و کلنگ زنی ۶ هزار ۵۰۰ طرح عمرانی را از جمله مهمترین برنامه های این هفته دانست و افزود: اعزام ۳۴ تیم دامپزشکی به مناطق محروم، برگزاری طرح میز خدمت با حضور مدیران کل و حل مسائل مردم مناطق محروم ، آزادسازی زندانیان معسر و غیر عمد ، ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی درمانی سپاه و اعزام ۷۰ گروه جهادی و پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان از جمله دیگر برنامه های این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار