شیوع ویروس کرونا علاوه بر مباحث بهداشتی حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ 20 November 2020
شیوع ویروس کرونا علاوه بر مباحث بهداشتی حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش تابناک همدان،مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در آیین تکریم و معارفه بخشدار شراء گفت: با شیوع ویروس کرونا در جهان یک شرایط غیر عادی حاکم است که کشور ما نیز متاثر از این پدیده با مشکلاتی مواجه شده است.

ابوالقاسم الماسی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا علاوه بر مباحث بهداشتی حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را نیز تحت تاثیر قرار داده است افزود: جهت مهار این ویروس چاره‌ای جز اعمال محدودیت‌ها و تغییر سبک زندگی نداریم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و تنگنا‌هایی که در تولید، معیشت واشتغال وجود دارد باعث فشار مضاعف بر مردم شده که این شرایط وظیفه خدمت به مردم را در هر مسئولیتی سنگین‌تر کرده است.

الماسی با اشاره به ضرورت اقناع سازی عمومی و همکاری در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: دولت به تنهایی قادر به رفع این مشکلات نیست و غلبه بر وضعیت موجود نیازمند مشارکت و عزم جدی همه مردم است.

وی افزود: با تحریم‌های اقتصادی، کاهش صادرات و واردات آسیب‌های جدی متوجه منابع درآمدی کشور شده و بر زندگی مردم تاثیر گذاشته است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی و اقناع سازی عمومی اظهار کرد: از همه ظرفیت‌های موجود و ترببون‌های در اختیار، روحانیون، معتمدین و دیگر اقشار صاحب نفوذ در جامعه باید در این راستا استفاده و مردم را همراه نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقوله مهمی که پیش رو داریم انتخابات ریاست جمهوری است افزود: انتخاب مردم در نظام ما بسیار با اهمیت است و بخش وسیعی از بدنه جامعه از طریق انتخابات وارد عرصه خدمت به مردم می‌شوند.

الماسی با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری انتخابات ریاست جمهوری در عرصه داخلی و بین المللی یادآورشد: زمینه سازی برای پویایی، افزایش مشارکت و برگزاری انتخاباتی سالم تلاش همه مدیران، مجریان و مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش شراء افزود: شان و شوکت مردم این بخش خدمتگزاری بیشتر و تلاش مضاعف است که امیدواریم نماینده دولت در این بخش بتواند بخوبی در این راستا با تعامل از ظرفیت‌های موجود بهره گیری نماید.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با قدردانی از خدمات صادقانه ابراهیم مولایی نیا در طول تصدی ۶ ساله بخشداری شراء گفت: آقای خلیلی نیز از نیرو‌های خوشفکر و توانمند است که امیدواریم با تعهد و مسئولیت پذیری بالایی که از ایشان سراق داریم بتواند نسبت به برآورده کردن انتظارات مردم این بخش و اجرای ماموریت‌های دولت گام‌های موثری بردارد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار