نماینده شیراز با اشاره به برگزاری جلسه مجمع نمایندگان فارس در خصوص پیگیری اعتبارات استان فارس، گفت: در این نشست پروژه‌های کلان و خرد استان مورد بررسی قرار گرفته است تا اقدامات لازم برای جذب بودجه آن انجام شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 22 November 2020
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی گفت: در این نشست اولویت‌های ماده ۲۳ که ردیف بودجه داشته و نیازمند اعتبار هستند، بررس و مقرر شد ضمن بررسی توسط نمایندگان و اولویت بندی در جلسات بعد مجمع ارائه و اقدام مقتضی صورت گیرد.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: پروژه‌های حوزه سرزمینی که نیاز به اعتبار داشته یا باید اجرا شود، مشخص شده تا با توجه به فصل بودجه ریزی بتوان اعتبار لازم را برای آن جذب کرد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس همچنین از تهیه طرحی برای حرکت هدفمند مجمع نمایندگان در نیازسنجی و اولویت بندی پروژه‌های استان خبر داد.
 
ابراهیم عزیزی گفت: بیش از ۵ هزار پروژه بزرگ و کوچک دارای کد و ردیف بودجه در استان فارس وجود دارد که باید به سامان برسد، اما اینکه کدام پروژه باید در اولویت قرار گرفته و با توجه به بودجه تخصیصی به بهره برداری برسد، نیازمند یک نقشه هدفمند، منطقی و هوشمندانه بود.
 
این پروژه ها در سراسر استان فارس با پیشرفت فیزیکی صفر تا ۹۰ درصد وجود دارد که برخی سالهاست راکد مانده و نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و قدرتمند برای تکمیل آنهاست.
 
برنامه جدید و ابتکاری مجمع نمایندگان استان فارس برای تکمیل پروژه‌ها و تقسیم آن‌ها به ۳ اولویت درجه یک، دو و سه می‌تواند تا حد زیادی گره گشای روند تکمیل پروژه‌های مذکور باشد چراکه هر نماینده با آگاهی و اطلاعات دقیق از پروژه‌های شهرستان خود، می‌تواند پیگیر تامین منابع مالی آن در بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور باشد.
 
این اقدام می‌تواند الگویی برای سایر نقاط کشور نیز قلمداد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار