رئیس گروه نظارت بر فعالیت‌های باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت که با دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت ۲ هزار مجموعه ورزشی در سطح شهر تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است
کد خبر: ۹۱۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 22 November 2020

رضا خرم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا اماکن ورزشی شهر تهران تا ۱۵ آذر ماه تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه نظارت از مجموعه های ورزشی به صورت نامحسوس انجام می‌شود، افزود: کارشناسان این نهاد به صورت دوره‌ای از اماکن ورزشی بازدید کرده تا در صورت باز بودن مکانی تذکرهای لازم را به مدیران آن گوشزد کنند.

رئیس گروه نظارت بر باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: طی روز گذشته دو مورد تذکر کتبی به مدیران باشگاه ها ابلاغ شد که در صورت بی‌توجهی مجدد پلمپ در انتظار آنها خواهد بود.

خرم گفت: هم اینک بسیاری از شهرستان های استان تهران در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند که در صورت قرمز شدن با دستور فرمانداری‌ها امکان تعطیلی برای ورزش این مناطق امکان پذیر خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه امکان تعطیلی بیشتر برای مجموعه های ورزشی شهر تهران وجود دارد بیان کرد:هم اینک اماکن ورزشی شهرستانهای فیروزکوه، قدس و  رباط کریم تعطیل است.

رئیس گروه نظارت و فعالیتهای باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به نشسته امروز کمیسیون ماده ۵ اشاره کرد و گفت: در این نشست مجوز ۱۰ مجموعه جدید در شهرستان‌های تهران، قرچک، رباط کریم، شهریار، قدس و پاکدشت صادر شد.

وی بیان کرد همچنین تمدید چهار مجوز مجموعه در تهران و شهرهای نیز در نشست امروز ابلاغ شد.

خرم ادامه داد همچنین با دستور فرماندار شمیرانات نیز پیست اسکی و مجموعه ورزشی توچال از روز گذشته به علت دستور العمل ستاد ملی کرونا تعطیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار