رییس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: نظارت بر واحدهای صنفی عرضه گوشت و مراکز تهیه و طبخ غذای بیرون بر در ایام اعمال محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 23 November 2020

وحید رستگاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف و سایر دستگاه های نظارتی در ایام اعمال محدودیت های کرونا بر تعداد بازرسی های خود از مراکز عرضه گوشت و مطبخ های بیرون بر افزوده اند.

وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا فعالیت مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری در ایام اعمال محدودیت های کرونا ممنوع است، افزود: بازرسان اداره دامپزشکی ضمن نظارت بر بسته بودن تمامی رستوران های بر نحوه عملکرد مطبخ های بیرون بر نیز نظارت دقیق خواهند داشت.

رستگاری ادامه داد: اصناف و صاحبان مشاغل مختلف باید بدانند که اجرای تمامی این محدودیت ها و نظارت ها برای حفظ سلامتی عمومی جامعه و جان تک تک افراد صورت می گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره دامپزشکی شهرستان ری روزانه سه تیم وظیفه نظارت بر عملکرد واحدهای عرضه گوشت و رستوران های را بر عهده دارد، بیان داشت: نظارت های در ایام محدودیت های کرونا بیش از گذشته انجام می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت با فوت ۴۷۵ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته(دوم آذر ماه) از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در مناطق قرمز شامل تهران علاوه بر تعطیلی بسیاری از مشاغل، خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح حق تردد ندارند.

پیش از این، از دو هفته قبل، محدودیت‌هایی برای کسب و کارها بعد از ساعت ۱۸:۰۰ اعمال شده بود؛ اما این محدودیت‌ها تاثیری بر آمار بیماری نداشت و تعطیلات ۲ هفته ای در بیش از ۱۵۰ شهر اکنون حاکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار