نماینده کازرون در حاشیه بازدید از روستاهای مشتان، مهرنجان، بلیان، ابوعلی و سیف‌آباد، بیان کرد: توسعه روستایی و محرومیت زدایی از آرمان‌های اصلی نظام  است که باید با همه ظرفیت‌های قانونی دنبال شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 24 November 2020
به گزارش تابناک فارس: فریدون عباسی تاکید کرد که مسئولان در زمینه تامین سرپناه برای ساکنان روستاها و طبقات کم برخوردار و خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند و طعم خدمت را در کام مردم مناطق محروم بنشانند.
 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، گفت: بنیاد مسکن در همه شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم است و از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت به مردم بهره گیری می‌کند.
 
قاسم داوودی از آمادگی بنیاد مسکن برای احداث ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه ۴۵ میلیارد ریال تا کنون در گام نخست اختصاص یافته که به صورت تسهیلات کم بهره و بلاعوض دراختیار متقاضیان قرار می‌گیرد .
 
داوودی همچنین از اعطای تسهیلات برای جبران خسارت‌های سیل و زلزله و همچنین اعطای تسهیلات برای مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان در قالب طرح ویژه مسکن روستایی خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار