نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی درخصوص لزوم تسریع در اعلام اختیاری شدن پزشک خانواده در استان فارس توسط وزارت بهداشت و درمان گفت: کمتر از 10 سال است که پزشک خانواده به صورت آزمایشی و پایلوت در دو استان فارس و مازندران انجام می شود تا اگر این طرح نتیجه رضایت بخش داد، در تمام استان های کشور اجرایی شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 24 November 2020
به گزارش تابناک فارس: حجت اله فیروزی ادامه داد: متاسفانه بعد از گذشت چند سال از این موضوع نتیجه این طرح مشخص نشده و استان های دیگر از این طرح تبعیت نکردند؛ چراکه مشخص نشد که آیا این طرح مناسب است یا مناسب نیست بنابراین باید برای استان های فارس و مازندران نیز، طرح مذکور تعیین تکلیف شود و اگر نامناسب است حذف شود.
 
این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در حال حاضر پزشک خانواده در استان فارس به صورت اجباری در حال اجرایی شدن بوده البته براساس ابلاغ اخیر وزارت بهداشت و درمان، افرادی که تمایل به خروج از این طرح را دارند، می تواند خارج شوند اما این طرح به صورت فرهنگ درآمده و مردم به آن عادت کردند.
 
عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس بیان کرد: بحث ما در این خصوص، حذف اجباری این طرح توسط وزارت بهداشت و درمان نیست بلکه تعیین تکلیف این موضوع و تسری دادن آن به سایر استان ها است و اگر نتیجه مطلوب ندارد، آن را حذف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار