تعداد ۲۵۰ عدد تبلت دانش آموزی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی که فرزندان دانش آموز آنها فاقد گوشی هوشمند بود، توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 25 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، احمد بوالحسنی ، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به عدم دسترسی برخی از دانش آموزان بویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دروس خود گفت: کمیته امداد در تلاش است تا با کمک مردم و خیران اقدامات مؤثری را برای تهیه تبلت برای کمک به خانواده‌های نیازمند انجام دهد.
وی افزود: در بستر فضای مجازی، دانش‌آموزان برای دریافت مطالب آموزشی به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند و لازم است تا خیران به یاری کمیته امداد بشتابند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه فرهنگی به آن توجه شده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان اقدامات فرهنگی است گفت: بر اساس همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، حوزه مشارکتهای مردمی و توسعه مدارس غیر دولتی تعداد ۳۲۲ نفر از دانش آموزان واجد شرایط تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در مدارس غیر دولتی و هیات امنایی ثبت نام شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار