محورهای فراخوان مقاله پیش همایش ویژه معلمان و دانش آموزان بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی منتشر شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 28 November 2020

دبیر اجرایی ستاد اولین همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دبیرخانه این ستاد با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و سرگروه‌های درسی تاریخ و ادبیات این اداره کل، فراخوان مقاله پیش همایش معلمان و دانش آموزان را با هدف مشارکت علمی و جامعه فرهنگیان در برگزاری این همایش منتشر کرد.

حجت الاسلام الیاس ابراهیمی گفت: با توجه به توان علمی معلمان گروه‌های آموزشی تاریخ و ادبیات و لزوم انجام کارهای تحقیقاتی توسط دانش آموزان در زمینه شخصیت‌های برجسته تاریخی، فراخوان این همایش در دو بخش معلمان و دانش آموزان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: معلمان رشته‌های تاریخ و ادبیات می‌توانند آثار علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه عوامل داخلی و خارجی قیام شیخ محمد خیابانی، آثار و خطابه‌های شیخ محمد خیابانی و نیز مقابله شیخ محمد خیابانی با التیماتوم روس و قرارداد استعماری وثوق الدوله به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی، زندگی شهید شیخ محمد خیابانی، نوآوری و آثار فرهنگی و اجتماعی و آموزشی شهید بزرگوار را از محورهای دیگر فراخوان پیش همایش معلمان و دانش‌آموزان اعلام کرد و گفت: امیدواریم معلمان، علاوه بر مشارکت در فراخوان مقالات این پیش همایش، مشوق دانش آموزان مستعد برای انجام تحقیق و ارائه مقاله در خصوص این شهید بزرگوار باشند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این پیش همایش آخر دی ماه سال جاری می باشد، گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت همایش مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار