محمد دستورانی خبرداد؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه ۱۰ هکتار زمین برای آغاز ساخت دانشگاه فرهنگیان سمنان واگذار شد، گفت: علم‌آموزی ۱۲ هزار دانشجو در این دانشگاه برنامه‌ریزی‌شده است.
کد خبر: ۹۲۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 29 November 2020

۶۰ هزار ماسک در کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان سمنان تولیدشده است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان پیش از ظهر یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان ضمن بیان اینکه با واگذاری ۱۰ هکتار زمین برای آغاز ساخت‌وساز دانشگاه جامع فرهنگیان استان سمنان موافقت شد، اظهار داشت: در طرح جدید جامع دانشگاه فرهنگیان استان سمنان برای علم‌آموزی افزون بر ۱۲ هزار دانشجو و مهارت آموز برنامه‌ریزی‌شده است.

محمد دستورانی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با توجه به شیوع کرونا ویروس و توجه به‌سلامت روحی فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان در دستور کار است، افزود: در حال حاضر یک هزار مهارت آموز و دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در حال علم‌آموزی هستند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز آموزش عالی حوزه تربیتی و پرورش باید سهم و نقش خود را در حوزه اجتماعی ایفا کند.

امیر بینایی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس در جامعه، به نظر می‌رسد دانشگاه فرهنگیان در کنار مسائل فیزیکی و کالبدی باید به فکر حوزه‌های محتوایی و روحی هم باشد، خاطرنشان کرد: امروز معلمان باید روش مواجهه بادانش آموزان در فضای مجازی را بدانند، با موضوع تاب‌آوری اجتماعی آشنا باشند و در مدیریت بحران و کاهش استرس دانش آموزان نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: به‌طورقطع در دوران پساکرونا، معضلات روحی، روانی، جسمی، اسکلتی، اخلاقی، رفتاری دامن خانواده، جامعه و نظام آموزشی را خواهد گرفت و از الآن باید فکری به حال دانش آموزان کنیم و این امر مستلزم آموزش معین و کادر آموزشی غنی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار