«سمفونی پاییز» در آخرین پاییز قرن از بوستان گلاب در شمال تهران گذر می کند و بر برگ های پاییزی نقش می بندد.
کد خبر: ۹۲۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 30 November 2020

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «سیدعباس سجادی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اظهار داشت: گذر سمفونی پاییز نام طرحی است که در روزهای پایانی فصل پاییز از طرف اداره کل امور بانوان شهرداری تهران به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شده تا بتواند نشاط، همدلی و شادابی را در بین شهروندان با رویکرد خانواده محوری ایجاد و ارتقا دهد.

وی افزود: این گذر در شهرداری منطقه یک، برای اولین بار از ۱  تا ۳۰ آذر ماه به منظور به تصویر کشیدن زیبایی های پاییزی به همت اداره بانوان و مشارکت شهرداری ناحیه سه این منطقه در بوستان گلاب واقع در محله گلابدره اجرا شده تا خاطره آخرین پاییز قرن جاری ماندگار شود.

 سجادی گفت: با توجه به محدودیت دو هفته ای کرونا و عدم امکان حضور شهروندان در بوستان ها اداره بانوان روزانه فضاسازی های خاص این گذر را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد تا شهروندان بتوانند زیبایی های این فصل را مشاهده کنند.  

وی اظهار امیدواری کرد که با رعایت قرنطینه و پروتکل های بهداشتی از طرف شهروندان و لطف و عنایت الهی در پاییز آینده اولین پاییز قرن جدید را در کنار هم شادمانه جشن بگیریم.

منطقه ۱ شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌است و شمالی ترین نقطه شهر تهران به حساب می اید. این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه‌های پارک‌وی و آیت‌الله صدر محدود می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار