پیرزن ابرکوهی صاحب خانه شد
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در راستای بهره‌مندسازی خانواده‌های محروم از نعمت خانه، با همکاری سپاه و بسیج پیرزن تنهای ابرکوهی صاحب خانه شد.
کد خبر: ۹۲۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 01 December 2020

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد بعدازظهر امروز با تحویل خانه مجهز و استاندارد به  پیرزن تنها در روستای ابربکوه بخش ثمرین اظهار داشت: همواره بسیج در کنار مردم است و در راستای بهره‌مندسازی خانواده‌های محروم از نعمت خانه سپاه و بسیج در کنار یکدیگر همیشه به دنبال تحقق اهداف خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولان امر نیز باید به موضوع مهم خانه‌های فرسوده روستایی توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: خانه محروم روستایی که امروز شاهد افتتاح ان هستیم به همت پاسداران زحمتکش تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) و بسیج سازندگی شهرستان اردبیل بصورت جهادی احداث شد و به پیرزن ابرکوهی تحویل داده شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه رفع محرومیت و کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک اولویت اساسی و مهم برای ما است، افزود: ده‌ها خانه محروم و روستایی در سطح شهرستان اردبیل در دست احداث است که امیدواریم مسئولان امر نیز در مرد خانه‌های فرسوده روستایی با توجه ویژه هرچه سریعتر به بازسازی و ایمن‌سازی آنها بپردازند.

پیرجاهد تصریح کرد:  گروه‌های جهادی و نیروهای بسیجی بازوان توانمند بسیج سازندگی هستند و  بدون هیچ چشم‌داشتی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم پیشگام هستند و در حال حاضر با تلاش برای رفع محرومیت‌ درصدد تحقق این مهم هستند.

وی افزود: بسیج و سپاه دوشادوش مردم برای محرومیت‌زدایی شبانه روز در حال کمک رسانی به محرومان و مظلومان هستند که تاکنون در احداث مدرسه‌ها، خانه‌ها، سرویس بهداشتی و حمام در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین شهر اقدامات اساسی و قابل تقدیری  انجام داده‌اند.

لازم به ذکر است که روستای ابربکوه در نزدیکی و دامنه کوه سبلان واقع شده است و تنها 30 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد و اکثریت خانه‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و درحال تخریب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار