نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: «ما کمبود زمین نداریم بلکه برخی افراد و دستگاه‌های دولتی زمین‌ها را احتکار کرده‌اند که ما در طرح جهش تولید و تأمین مسکن راهکاری را برای حل این مشکل در نظر گرفته‌ایم.»
کد خبر: ۹۲۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 01 December 2020

به گزارش تابناک فارس: محمد رضا رضایی کوچی توضیحاتی درباره طرح «جهش تولید و تأمین مسکن» ارائه داد و معتقد است که عملکرد دولت در حوزه مسکن بسیار ضعیف بوده و اگر مجلس به این حوزه ورود نکند، قطعاً قیمت مسکن روز به روز افزایش می‌یابد.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فکر می‌کرد که طرح مسکنی را که متعلق به دولت قبل است، نباید تکمیل کند و با یک نگاه سیاسی با مسکن مهر برخورد و آن طور که باید و شاید به آن توجه نکرد.

وی ادامه داد دولت تصور می‌کرد که کشور اصلاً نیاز به مسکن ندارد و به همین دلیل به دولت بعدی توصیه می‌کند که فهم درستی از نیاز کشور در حوزه مسکن داشته باشد تا با کمک مجلس، مشکلات این بخش حل شود.

رضایی کوچی افزود: ما الان در تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز مسکن خودکفا شده‌ایم و از سوی دیگر نیروی جوان تحصیل‌کرده هم برای تولید مسکن به اندازه کافی داریم و همچنین از لحاظ زمین هم کشور کمبودی ندارد و طبیعی است که ما نباید اصلاً کمبود مسکن داشته باشیم. مشکلات مسکن هیچ ارتباطی به تحریم‌ها ندارد و در شرایط تحریمی هم می‌توانیم مردم را صاحبِ خانه کنیم اما این مسئله مستلزم آن است که تولید مسکن در کشور فعال شود.

 

برچسب ها: مسکن ، نماینده جهرم ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار