نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و یکی از باسابقه‌ترین نمایندگان کنونی گفت: به نظر من نوع آن چه که توسط آقای روحانی برخورد شد برای خود دولت در وهله اول وهن است و کار قابل توجیهی نیست.
کد خبر: ۹۲۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 03 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص عدم حضور رئیس‌جمهور در مجلس و انتقادات نمایندگان به این عمل اظهار کرد: به نظر می‌آید سخنان رئیس‌جمهور توجیهی ندارد، بارها اتفاق افتاده که نمایندگان مطالباتی داشته‌اند اما ایشان در مجلس حضور پیدا نکرده است.

این نماینده 6 دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل متداول و مرسوم بود که همه ساله به وسیله رئیس‌جمهور لایحه بودجه تقدیم مجلس شود به نظر من نوع آن چه که توسط آقای روحانی برخورد شد برای خود دولت در وهله اول وهن است و کار قابل توجیهی نیست.

موحد خاطرنشان کرد: حقیقتا آقای روحانی باید در عملکرد و نگرش خود تجدید نظر کند چرا که شیوه درستی برای برخورد با مجلس نیست شیوه‌ای است که سرانجام نخواهد داشت و ره به ترکستان است.

وی در ادامه در خصوص موضع‌گیری رئیس‌جمهور در قبال قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس خاطرنشان کرد: در این شرایط کشور، دولت و مجلس در کنار هم و هر دو در کنار قوه قضاییه و هر سه تحت زعامت رهبری معظم باید دست به دست هم دهند و با این وضعیت دشمنی شدید استکبار وحدتی ایجاد کنند که دشمن احساس نکند کاری که اتفاق افتاده کار مجلس است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: کاری کنیم که دشمن احساس کند این اقدام کار حاکمیت است و اگر دستان همه متحدانه در دست یکدیگر باشد هیچ دشمنی در مقابل ما تاب تحمل و مقاومت نخواهد داشت باید در این گفته‌ها تجدید نظر شود و دولت ورود با تدبیر به معنای واقعی داشته باشد.

موحد گفت: این به یک قانون تبدیل شده و تصویب شد، مگر می‌شود قانونی که مصوب شد و شورای نگهبان تصویب کرد عدول کنیم، مجلس تصمیمی را که اتخاذ کرده برای عزت کشور است برای این است که در برابر استکبار یک گام عقب نیاید هم حکمت هم تدبیر و هم جسارت در آن است و کاری بسیار معقول و قابل دفاع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار