رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با تلاش مدیران، معلمان و اعضای گروه‌های آموزش ابتدایی بیش از ۴۰۰ عنوان محتوای مکمل آموزشی و خودآموز (درس در خانه) به صورت فصلنامه پاییزی در دروس مختلف در ۶ پایه تحصیلی مقطع ابتدایی تولید شده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 03 December 2020

عدالت عجملو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فصلنامه زمستانه نیز با همت اعضای گروه‌های آموزشی و نظارت کارشناسان گروه‌های آموزشی مناطق ۱۴ استان در قالب  چهار قطب تولید محتوا در حال تدوین  است.   

وی اضافه کرد: نظارت و راهبری بر روند آموزش مجازی در بستر شاد و هم اندیشی با معلمان، توسط سرگروه‌های آموزشی انجام می‌گیرد.

این مسؤول ادامه داد: بازدید اعضای گروه‌های آموزشی استانی و منطقه‌ای، نیز با هدف رعایت عدالت آموزشی، نظارت و راهبری بر روند آموزش مجازی در بستر شبکه شاد، راهنمایی آموزگاران در راستای بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان با عضویت در کلاس درس مجازی آموزگاران و هم اندیشی با معلمان است.

به گفته وی، بازدید از کلاس درس بر اساس نمون برگ بازدید در راستای تحقق انتظارات در چهار محور محتوا، ارائه تدریس، فعالیت‌های مکمل و ارزشیابی است.

رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: تولید محتواهای آموزشی از اوایل اسفندماه سال ۹۸ با همکاری ۷۰ نفر از نیروهای منتخب آموزشی آغاز شده و در جریان است و تا تثبیت شرایط بهداشتی جامعه و بازگشایی مجدد مدارس همچنان ادامه خواهد داشت.

عجملو تاکید کرد: به رغم تعطیلی فیزیکی مدارس و نبود معلمان و دانش آموزان در کلاس های درس، آموزش هرگز تعطیل نبوده و این کار به شیوه ای متاثر از موقعیت ناگزیر فعلی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه علمی معلمان استان به ویژه اعضای گروه‌های آموزشی مشغول در گروه تولید محتوا و آموزش مجازی هستند و در این میان تک تک اعضای خانواده بزرگ فرهنگیان، به ویژه  مقطع ابتدایی با هر پست و سمتی چه در صف و چه در ستاد، از اولین روزهای تعطیلی اجباری آموزشگاه ها، در این برنامه حاضر بوده و تعهد و عشق به کودکان این سرزمین را در کنار عمل به وظایف سازمانی به رخ کشیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار