مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با تأکید بر تشکیل پرونده آسیب‌دیدگان سیلاب اخیر گفت: این نهاد بازسازی و ترمیم واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل را با سرعت آغاز می‌کند.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 12 December 2020

 حمید حیدری‌بریدی شامگاه جمعه در دومین نشست ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان بوشهر  در شهرستان دشتستان با اشاره به ارزیابی خسارت‌های سیل اخیر در استان بوشهر اظهار داشت: پس از وقوع حادثه با حضور کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خسارتهای وارده مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت تا میزان آسیب‌های ناشی از سیل  و تعداد واحدهای قابل تعمیر یا نیازمند به بازسازی مشخص شود.

وی از بازسازی و ترمیم واحدهای آسیب دیده خبر داد و  افزود: با توجه به شدت خسارت‌های وارده بر اموال و ساختمان‌های مسکونی، باید هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل پرونده از خسارت دیدگان برای پرداخت تسهیلات از سوی بنیاد مسکن و تسریع در عملیات بازسازی اقدام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در سیل اخیر مردم دچار زیان شده‌اند گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تسریع در روند ساخت و ساز و ترمیم واحدهای مسکونی رسالت خویش را به‌خوبی انجام خواهد داد.

حیدری با بیان اینکه کارشناسان این نهاد همواره در تحقق مطالبات مردم آسیب دیده در نقاط سیل‌زده حضور دارند افزود: یکی از رسالت‌های مهم بنیاد مسکن بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

وی بر تسریع در تشکیل پرونده برای بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی تأکید کرد و گفت: همه واحدهای خسارت دیده مورد توجه برای بازسازی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار