مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: در تمام شرایط اجازه ندادیم مبحث تعلیم و تربیت تعطیل شود و خلالی در بحث آموزش دانش آموزان ایجاد شود.
کد خبر: ۹۲۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 14 December 2020

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در ساختار نظام جمهوری اسلامی جایگاه و نقش بسیار با اهمیتی دارد تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: «مجلس در رأس همه امور است».

وی خاطر نشان کرد:نمایندگان ملت به واسطه اینکه از بطن جامعه برخاسته اند همواره در جریان تمامی مسائل جامعه و به طور خاص مسائل آموزشی و پرورشی و فرهنگی هستند و با توجه به جایگاه مهم قوه مقننه در کشور امیدواریم با حمایت این عزیزان و همراهی استاندار محترم و حمایت از طرح‌ها و لوایح تحول آفرین، از این ظرفیت بزرگ بهره لازم را ببریم و شاهد موفقیت بیش از پیش نظام تعلیم و تربیت باشیم.


مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: با توجه به رخدادهای طبیعی و مشکلات بزرگی از جمله زلزله، سیل و بحران کرونا که سراسر استان را تحت شعاع خود قرار داد، خوشبختانه توانستیم با همدلی و همکاری بین مسؤلان و حمایت و پیگیری استاندار پرتلاش استان و مجمع نمایندگان و وزارت آ.پ از این معضلات به خوبی و با کمترین آسیب عبور کنیم.

یزدان پناه تصریح کرد: با حس همدلی، تهدید ها را به فرصت تبدیل کردیم که نمونه بارز آن نوسازی و بازسازی مدارس به میزان بیش از سه برابر مواردی بود که تخریب شده بود. ساخت هزار کلاس در هزار روز نشانه همدلی، تلاش و مدیریت صحیح مجموعه آ.پ و نوسازی مدارس و همراهی مدیران دلسوز کشوری و استانی بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار