مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: طی سال گذشته و نیز هشت ماهه امسال به میزان ۳۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان خدمات از محل اعتبارات این نهاد و مساعدت های خیران نیک اندیش در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت در استان ارائه شد.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 14 December 2020

هدایت صفری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت پنج هزار و هشت مورد خدمت در قالب ساخت، خرید، بهسازی، مقام سازی، تعمیرات کلی و جزئی، احداث سرویس بهداشتی و حمام و بازسازی مسکن های آسیب دیده از بارندگی به خانواده های تحت حمایت ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی خانواده های تحت حمایت از راهبردهای مهم کمیته امداد است، افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در حوزه مسکن و هم‌افزایی در این بخش در قالب خدمات معوض و بلاعوض زمینه تأمین سرپناه مقاوم و ایمن را برای مددجویان مشمول دریافت خدمات، فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات مسکن به مددجویان از محل کمک های مردمی و هم افزایی آن با اعتبارات این نهاد تأمین می شود.

صفری با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد استان در ارائه خدمات مسکن، وسعت در عمل، سرعت در اقدام و کیفیت در اجرا است، اظهار داشت: تلاش می کنیم با شناسایی و اولویت بندی خانواده های نیازمند دریافت خدمات مسکن و بهره گیری مناسب از ظرفیت های مردمی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و تشکل های مردمی فعال، در کمترین زمان ممکن، موثرترین خدمت در این بخش به جامعه هدف ارائه شود.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار