نیرو‌های خسته در ساختار اداری؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: یکی از شاخص‌های بهره‌وری در ساختار اداری کشور جذب و پرورش جوانان مسلط به کار، متخصص و خلاق در دستگاه‌های اجرائی است.
کد خبر: ۹۲۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 16 December 2020

به گزارش علیرضا آشناگر، روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با حضور فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: یکی از رویه‌های مثبت برای اجرای نظام بهره وری در ساختار اداری کشور، اعتماد به جوانان برای انتصابات مدیریتی است و باید ساختار اداری کشور برای اجرای طرح بهره وری و توسعه‌ای اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: اصلاح رویه‌های گذشته برای اجرای طرح بهره‌وری تنها نباید به بدنه دستگاه‌های اجرائی معطوف شود بلکه این تغییر قوانین باید در سطح کلان هم اتفاق بیفتد.
استاندار سمنان تصریح کرد: در ساختار اداری کنونی باید تغییر و تحولات زیادی برای توسعه کشور و بهره وری اتفاق بیفتد و با آموزش مستمر به نیرو‌های انسانی می‌توان روند بهره‌وری در ساختار اداری را تسهیل کرد.
وی اضافه کرد: قبول کنیم که نیروی انسانی کنونی در دستگاه‌های اجرائی نیمه خسته و فرسوده هستند و نیاز است نیروی انسانی ادارات بازسازی شوند.
استاندار سمنان گفت: همواره از توسعه و توجه به بهره‌وری در ساختار اداری کشور حمایت کردیم و حتی گام‌های کوچک و مستمر در این حوزه می‌تواند برای آبادنی کشور بسیار تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: قوانین قدیمی برای اصلاح ساختار اداری باید برچیده شود و در بهره وری باید از کلی گویی اجتناب کرد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، در این جلسه، منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان و مدیران کل ۴۰ دستگاه اجرایی استان سمنان به صورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار