سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی این اداره برای داشتن زمستانی ایمن خبر داد و گفت: در حال حاضر۳۴ اکیپ راهداری، ۳۰۲ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و ۵۴۰ نفر پرسنل برای خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 22 December 2020

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی این اداره برای داشتن زمستانی ایمن خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مسعود رستمی، افزود: ۳۴ اکیپ راهداری، ۳۰۲ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و ۵۴۰ نفر پرسنل برای خدمت رسانی به مردم آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره اینکه طرح راهداری زمستانی طبق ابلاغ امسال از ۲۰ آذر آغاز شده است، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی پرسنل و ماشین آلات از ۲۰ آبان مستقر هستند و برای آمادگی برای روز‌های برفی ۸۰ هزار تن ماسه و نمک تهیه شده است.

رستمی یادآور شد: راهداری همدان با توجه به اقدامات و تلاش‌هایی که در زمینه پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و نگهداری زمستانی دارد، در کشور جز سازمان‌های برتر است.

 وی در خصوص اینکه سالانه ۸۰ هزار تن ماسه و نمک مصرف می‌شود، خاطر نشان ساخت: برای خرید نمک، ماسه، تعمیر ماشین آلات، خرید تجهیزات و قطعات مشکلی نداریم، اما بدهکاری‌هایی به پیمان کاران داریم که انتظار می‌رود در سطح بالاتر مسئولین وزارت راه و استانداری حمایت‌هایی خود را همانند گذشته داشته باشند که بتوانیم مطالبات پیمان کاران را پرداخت کنیم.

وی در خصوص بحث قدمت ماشین آلات راهداری نیز تصریح کرد: ماشین آلات راهداری استان همدان نیز همانند سایر استان‌ها دارای قدمت بالا و فرسودگی است؛ اما با توجه به حمایت وزارت راه امسال در بحث بازسازی پیشگام هستیم.

رستمی در خصوص افزایش ناوگان راهداری نیز افزود: تعداد ماشین آلات در سال گذشته ۲۹۰ دستگاه بوده که امسال به ۳۰۲ دستگاه افزایش یافته که در بحث کیفیت قدم خوبی برداشته شده و یک سری از دستگاه‌های اتوماتیک به مجموعه ماشین آلات اضافه شده که باعث بهبود روند نمک پاشی شده که درگذشته به صورت دستی انجام می‌گرفت.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، در پایان مطالبات و نوسازی ماشین آلات را مهمترین دغدغه این اداره دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم ماشین آلات بیشتری را نوسازی کنیم که تاخیری درروند خدمت رسانی نداشته باشیم.
آمادگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان برای داشتن زمستانی ایمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار