مدیر توزیع برق میاندوآب گفت: ۲۸ میلیارد ریال پروژه برق‌رسانی در میاندآب اجرا شده است.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 26 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون با وجود تنگناهای مالی و همه گیری ویروس کرونا، تلاشگران صنعت برق سعی داشته اند تا برنامه‌ریزی صحیح و کار جهادی طرح های برق‌رسانی در سراسر استان اجرایی شود تا عموم مردم آذربایجان غربی از نعمت برق پایدار برخوردار باشند، در همین راستا از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۸ میلیارد ریال طرح برق‎‌رسانی در سطح شهرستان میاندوآب به بهره‌برداری رسیده است.

کاظمی مدیر توزیع برق میاندوآب در این خصوص گفت: به منظور بهره‌برداری از طرح‌های برق رسانی جدید در میاندوآب بیش از ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع برق فشار ضعیف، قریب به ۱ کیلومتر خط فشار متوسط و ۶ دستگاه پست هوایی احداث شده است و از طرح‌های اجرا شده نیز می‌توان به احداث ۳ دستگاه پست هوایی با اعتبار ۲۹۸۰ میلیون ریال جهت توسعه شبکه و رفع ضعف ولتاژ مشترکین شهری و همچنین احداث ۳ دستگاه پست هوایی و ۶۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی با اعتبار ۳۸۵۰ میلیون ریال جهت اصلاح و رفع ضعف ولتاژ مشترکین روستایی اشاره کرد.

وی افزود: به منظور بازآرایی شبکه و بهبود وضعیت ولتاژ مشترکین شهری طرح تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی توزیع برق را به کابل‌های خودنگهدار به طول ۶۰۰۰ متر و اعتبار ۳۸۸۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است و تبدیل ۲ کیلومتر از شبکه توزیع برق فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار برای رفع ضعف ولتاژ و اصلاح شبکه فرسوده در مناطق مختلف شهری و روستایی میاندوآب نیز با اعتبار ۱۵۷۰ میلیون ریال از ابتدای سال ۹۹ تا کنون اجرایی شده است.

* واگذاری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ انشعاب جدید در میاندوآب

مدیر توزیع برق میاندوآب ادامه داد: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذرماه تعداد ۲ هزار و ۳۰۵ انشعاب جدید به مشترکان شهری و روستایی میاندوآب واگذار شده است که سهم مشترکین خانگی تعداد یک هزار و ۸۷۱ انشعاب، مشترکین عمومی ۶۵ انشعاب و سایر مصارف نیز ۳۰۳ انشعاب است.

کمک به تولید ملی در سال جهش تولید از ابتدای سال جزو ماموریت های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غر بی بوده است و به همین منظور تسهیل در واگذاری انشعاب به مشترکین تولیدی و کشاورزی توسط تمامی مدیریت های تابعه شرکت پیگیری می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: در راستای کمک به رونق تولید از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۱۶ انشعاب تولیدی برای واحدهای صنعتی و معدنی واگذار شده است و همچنین تعداد ۵۰ انشعاب کشاورزی نیز برای برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی نصب شده است.

وی افزود: واگذاری انشعاب‌های جدید برق در بخش‌هایی که شبکه توزیع نیروی برق وجود ندارد مستلزم احداث شبکه جدید است و برای واگذاری ۳۸ انشعاب شهری در میاندوآب ۳.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتبار ۷۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

واگذاری ۱۱۳ انشعاب برق روستایی در سطح روستاهای میاندوآب سبب شده است تا مدیریت توزیع برق میاندوآب قریب ۶ کیلومتر شبکه ۴۰۰ ولت هوایی با اعتبار ۸۳۵۰ میلیون ریال احداث کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار