مسئول سازمان اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: از امروز اردوهای راهیان نور مجازی در استان البرز آغاز شد و این برنامه تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 29 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» سعید اخلاقی در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، اظهار داشت: همه ساله سفرهای راهیان نور در بخش‌های مختلف برگزار می‌شد که یکی از این بخش‌ها در حوزه دانش‌آموزی بود.

وی با بیان اینکه این اردوها در حوزه ترویج فرهنگ‌های خوب در بین دانش آموزان بسیار موثر بوده است، افزود: با شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری اردوهای راهیان نور حقیقی تصمیم گرفته شد که فرهنگ ایثار و شهادت را با تولید محتواهای جذاب و هنری در قالب فضای مجازی و از طریق کانال‌های داخلی و شبکه شاد آموزش و پرورش این کار را دنبال کنیم و راهیان نور مجازی را داشته باشیم.

مسئول سازمان اردویی سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه این فعالیت‌های راهیان نور مجازی از امروز آغاز می‌شود، بیان کرد: مرحله اول در 5 روز انجام می‌شود و پس از این مدت به صورت مداوم تا پایان سال تحصیل تداوم دارد.

اخلاقی با بیان اینکه در راهیان نور مجازی به همان ارزش‌ها و مفاهیمی که در راهیان نور حقیقی وجود داشت پرداخته می‌شود، تصریح کرد: در راهیان نور مجازی با ساخت انیمیشن و موشن گرافی به این موضوعات پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مفاهیم دیگری نیز پرداخته می‌شود، خاطر نشان کرد: این موضوعات شامل مسائل اعتقادی و اجتماعی نیز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار