رئیس شورای شهر تهران:
رئیس شورای شهر تهران، درباره روند جلسه امروز /سه‌شنبه/ این شورا گفت: مصوبات کمیسیون نام‌گذاری و کمیسیون باغات در این جلسه بررسی و یک معبر در پایتخت به نام شهید ابومهدی مهندس نام‌گذاری شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 29 December 2020

محسن هاشمی پس از پایان دویست و شصتمین جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران به پرسش های آنان پاسخ داد و درباره استعفای حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: استعفای وی دستی به من ارائه شد و شاید بعداً استعفا را ثبت کردند اما استعفا غیر رسمی بود و من آن را به هیات رئیسه اعلام کردم.

وی افزود: قرار شد نایب رئیس شورای شهر با نظری مذاکراتی داشته باشد که این مذاکرات انجام شد و نائب رئیس نتیجه مذاکرات خود را به هیات رئیسه گزارش کرد.

هاشمی گفت: همچنین چند تن از اعضای شورا عصر امروز با نظری جلسه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه «نظری» قهر نکرده بلکه استعفا کرده است، اظهار داشت: استعفای رسمی نظری دیر به ما رسید و شورای شهر در این خصوص آیین نامه دارد و بر اساس آیین‌نامه عمل خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگاران که نظری سه جلسه است در شورا حضور ندارد، گفت: ایشان بک جلسه نبوده‌اند و موضوع استعفایشان را در هیات رئیسه بعدی که روز یکشنبه است بررسی و بر اساس آیین‌نامه تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در سال گذشته نیز بهاره آروین، عضو دیگر شورا و برخی دیگر از اعضای شورای شهر استعفا کردند، گفت: اینکه کسی در شورای شهر بایستد و بگوید استعفا می‌دهم، دلیل نیست که استعفا داده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار